بازدید از کارگاه پیشران خیاطی شهر قزوین

بازدید از کارگاه پیشران خیاطی شهر قزوین

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر اجرایی جهاد دانشگاهی از یک کارگاه تولیدی پوشاک در شهر قزوین بازدید کرد.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی قزوین: در راستای شناسایی پیشران‌های توانمند استان و همجنین معرفی افراد متقاضی کار به پیشران ها، بازدید از کارگاه خانم خمسه که در زمینه تولید مانتو و کاپشن فعال است در دستور کار قرار گرفت. 

این دیدار با هدف توضیحاتی در خصوص؛ نحوه ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی، بهر‌ه‌مندی از مزایای بیمه و مالیات متقاضیان مشاغل خانگی، آموزش ها و مشاوره های تخصصی و در نهایت معرفی افراد متقاضی کار صورت گرفت.

در ادامه زرآبادی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قزوین گفت: چند تن از متقاضیان جویای کار که در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام کرده بودند، براساس اولویت و اعلام نیاز ایشان معرفی شده تا امکان همکاری بین این افراد فراهم شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازی و ترویج مشاغل خانگی در سراسر کشور، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد، خوداشتغالی متقاضیان ورود به بازار کار، بهبود معیشت و افزایش رفاه خانوار و اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف و بنگاه‌های پیشران از جمله اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است.

زرآبادی متذکر شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات تکمیلی به سایت www.inhb.ir  مراجعه کنند.