بازدید از پیشران خیاطی در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قزوین

بازدید از پیشران خیاطی در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قزوین

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر اجرایی جهاد دانشگاهی از یک کارگاه تولیدی پوشاک در شهر قزوین بازدید کرد.

سید مصطفی زرآبادی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین، اظهار کرد: در راستای شناسایی پیشران‌های توانمند استان و همجنین معرفی افراد متقاضی کار به پیشران ها، بازدید از کارگاه خانم سلطانشاه که در زمینه تولید پوشاک فعال است در دستور کار قرار گرفت. 

این دیدار با هدف توضیحاتی در خصوص؛ نحوه ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی، بهر‌ه‌مندی از مزایای بیمه و مالیات متقاضیان مشاغل خانگی، آموزش ها و مشاوره های تخصصی و در نهایت معرفی افراد متقاضی کار صورت گرفت.

در ادامه زرآبادی خاطر نشان کرد: چند تن از متقاضیان جویای کار که در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام کرده بودند، براساس اولویت و اعلام نیاز ایشان معرفی شده تا امکان همکاری بین این افراد فراهم شود.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین یادآور شد: فرهنگ‌سازی و ترویج مشاغل خانگی در سراسر کشور، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد، خوداشتغالی متقاضیان ورود به بازار کار، بهبود معیشت و افزایش رفاه خانوار و اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف و بنگاه‌های پیشران از جمله اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است.

زرآبادی متذکر شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات تکمیلی به سایت www.inhb.ir  مراجعه کنند.