دیدار رئیس جهاد دانشگاهی قزوین با نماینده ولی فقیه،استاندار و نمایندگان مجلس قزوین

دیدار رئیس جهاد دانشگاهی قزوین با نماینده ولی فقیه،استاندار و نمایندگان مجلس قزوین

  • دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین با نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مسئولان جهاد دانشگاهی استان قزوین بیان کرد: کارهای علمی و دانشگاهی مباحثی است که بسیار مورد تأیید و تأکید رهبر فرزانه انقلاب است و لازم است هر روز توسعه یافته و تقویت شود. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از دین است، تصریح کرد: دستاوردهای علمی و دانشگاهی یکی از جنبه‌های مهمی است که می‌تواند قدرت و عظمت کشور را در سطوح جهانی و بین‌المللی نشان دهد و با تکیه بر آن می‌توان پیام مهم امام راحل را در راستای صدور انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی ظهور تحقق بخشید.

امام جمعه قزوین ادامه داد: تأیید و حمایت رهبری، پشتوانه عظیمی برای پیشرفت شماست و این نگاه و چشم‌انداز در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز وجود دارد و به همین خاطر است که پیشرفت‌های علمی و دانشگاهی پس از انقلاب، چشم‌گیر و عظیم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خلاقیت، نوآوری و ابتکار را زمینه‌های مهم و تأثیرگذار در رشد و پویایی هر جامعه‌ای عنوان کرد و افزود: خلاقیت، نوآوری و ابتکار سه عنصر مهم پیشرفت برای هر کشوری محسوب می‌شود که جهاد دانشگاهی با برنامه‌ریزی دقیق در پی تقویت این سه عنصر مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: اقدامات جهاد دانشگاهی در قزوین نیز بسیار خوب است و جامعه و مردم را امیدوار می کند.

آقای فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاد دانشگاهی قزوین نیز در این دیدار گزارشی از برنامه ها و دستاوردهای این نهاد ارائه کرد.

  • دیدار رئیس جهاد دانشگاهی قزوین و استاندار قزوین

در این دیدار که در استانداری قزوین برگزار شد، مهندس پیله چی با ارائه اهداف و برنامه های سال 1400 مجموعه جهاددانشگاهی قزوین، ایجاد اشتغال را یکی از مهمترین اهداف این مجموعه بیان کردند.

رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین، با تاکید بر طرح ملی مشاغل خانگی که از سال گذشته آغاز گردیده، ابراز امیدواری کردند که در سال جاری 1500 شغل در استان ایجاد شود.

مهندس پیله چی، پیشرفت در پروژه مجتمع تحقیقاتی جهاددانشگاهی را یکی دیگر از اهداف خود عنوان کردند که با تامین اعتبار در سال جاری فاز اول این پروژه به بهرهبرداری خواهد رسید.

در پایان این دیدار استاندار قزوین ضمن تشکر از تلاش ها و فعالیت های مجموعه جهاددانشگاهی ، بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود جهت پیشرفت پروژه مجتمع تحقیقاتی تاکید کردند.

  • دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین با نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی

مهندس پیله چی رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین، با خانم دکتر محمدبیگی و آقای دکتر سیاهکلی نماینده های قزوین در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار ها رئیس جهاددانشگاهی ضمن تبریک سال نو، گزارشی از فعالیت های جهاددانشگاهی در سال گذشته ارائه کردند و اهداف این مجموعه را در سال جاری بیان کردند.

مهندس پیله چی در این دیدارها ، تجاری سازی صنایع دانش بنیان را به عنوان یکی از اهداف مهم جهاددانشگاهی استان قزوی دانستند و بر ارتباط گیری بیشتر با شرکت های دانش بنیان تاکید کردند.

 رئیس جهاددانشگاهی استان، اشتغال زایی بیش از 1500 نفر از هم استانی ها را نیز یکی دیگر از اهداف مجموعه دانستند و ابراز امیدواری کردند که در طرح ملی مشاغل خانگی به این هدف برسند.