MBA

MBA

دوره MBA به طور خاص برای کسانی در نظر گرفته شده است که نیازمند دانش مدیریت هستند، اما در زمینه‌های دیگر تحصیل کرده‌اند. به همین علت، عموم مخاطبان دوره MBA، تحصیلات اصلی خود را در حوزه‌های دیگر گذرانده و برای تکمیل مهارتهای مدیریتی خود، این رشته را به صورت دانشگاهی یا در قالب دوره MBA آزاد دنبال می‌کنند.

MBA مخفف عبارت Master of Business Administration است و البته گاهی در نوشته‌های فارسی، آن را به صورت ام بی ای هم می‌نویسند.

دوره مدیریت MBA از جمله دوره های آموزشی مدیریتی پررونق سالهای اخیر است. دوره MBA بیش از صد سال قدمت دارد؛ اگر چه شکل و سرفصل‌های آن به تدریج تغییر کرده است.

اگر به کارآفرینی فکر می‌کنید و قصد دارید کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید، بی‌تردید مجموعه درس‌های رشته MBA یکی از ضرورت‌های آموزشی شما محسوب می‌شود

 اگر در سمت‌های مدیریتی یا سرپرستی اشتغال دارید یا چنین موقعیت‌هایی را در مسیر شغلی خود پیش‌بینی کرده‌اید، دوره MBA می‌تواند برای شما مفید باشد.

اگر از کیفیت ارتباط خود با همکاران یا مدیران‌تان راضی نیستید، یا فکر می‌کنید رابطه‌های شغلی شما هنوز می‌تواند بهتر شود، احتمالاً دوره MBA می‌تواند در این زمینه کمک ارزشمندی باشد.